»

Friday, September 19, 2008

1st posting

Aku dah create blog ni untuk korang lepak2, kutuk2, umpat n share apakah kejadian korang sekarang. sedor tak sedor (huh..bunyi perak aku makin pekat..) dah hampir soploh tahun kita menamatkan zaman sekolah, dan aku pasti ramai dah ramai yg tak muat baju zaman sekolah dulu..hahah..

ada gak kawan2 yang aku jumpa, ada yg ilang terus ( ditangkap polisi?) tak dengar kabar berita langsung. so, untuk korang yang terjumpa blog ni, korang tolong war-warkan kat kawan khususnya budak2 yang dah lama x jadik budak tingkatan 6 batch 98-99. kita bikin ribut balik. tak kisahlah korang 6 atas 1 ke 2, yg pnting korang penah jadik batch tu, batch lain korang buatlah blog korang sendirik.

aku harap korang bleh sumbng citer korang yg terkini kat sini..k..chow dulu

contact aku kat uppersixers@yahoo.com.

salam"

0 comments: