»

Sunday, September 28, 2008

SiPuT BaBi AsRaMa

Aku sebenarnya malas tengok blog ni kosongggg sj x apa2 catitan terbaru. nasib baik aku boleh log in pagi ni. sekarang ni masa 8.44am.... anak2 aku masih membuta begitu juga dengan daddy dorang tue. termasuklah ngn maid aku sekali masih membuta... kain baju belum di basuh lagi. kadang2 tue baby aku sdh bangun dia pulak x bangun2 lagi... cian baby aku 2 dia kurung dalam bilik selagi dia x cukup tidur...

oh ya siapa yang tau pasal SIPUT... siput yang aku kongsi dengan kauorang ni bukan siput yang ada dalam laut ataupun siput babi... siput ini adalah gelaran orang dengan aku. masa 2 duduk asrama... aku tidak tau apa sebab utama masa 2 USA1 & USA2 saling tidak berngam... aku pula biasa2 ja dengan keadaan 2... bukan aku ja la ramai lagi yang laeeennnnnn...

tapi yg x senang atinya situasi itu dengan aku2 sekali terheret...(8.50am anak sulung ku sdh bangun, dengar suara dia d luar-breakfirst dia x sedia lg 2. ). Siapa kenal dengan perempuan yang dipanggil "Daya"... wah sampai sekarang muka dia, nama dia, dan semua yg ada pada diri dia aku terlalu benccciii. boleh dia gelar aku SIPUT BABI... aku tidak tahu apa motif dia gelar aku. asal nampak aku ja mesti dia jerit2 siput!!!! siput!!! dan siput!!! aku punyalah sakit hati masa 2. berani dia buli aku. tapi aku diam2 jak. dia ni geng ngn c Fei juga... aku ingat lagi masa 2 tunggu turn nak mandi... boleh dia jerit dari tangga "kak Fei... cepatlah... nanti siput potong barisan..." geng sgt dengan c Fei... pada hal sebelum dia geng ngn c Fei dia la orang No. 1 menyampah dengan c Fei... aku tu diam2 ja... kalau aku layan perangai budak 2... sama jugala 2x5=10... diam ja la

tiba masanya... result STPM & SPM keluar... aku terserempaklah budak Daya & C puteri ni di Bandar Sandakan... masa 2 aku dengan C Mey... boleh dorang tanya kami berapa kami dapat STPM... aku ni dengan muka tak malu bagi tau la yang kami dapat biasak2 ja... tapi boleh la layakkk masuk U. aku tengok jakkk muka budak Daya 2... huishhhh tak rela memandang mukaaa Siput ni... apa tak nya... pangkat 3 pun x dapat!!!! huhuhu sekarang jangan2 dia yang dah jadi SIPUT BABI!!!

Kha kha kha hidup SIPUT BABI... untuk geng2 dia yang pernah mengumpat aku & menggelarkan diri aku sebagai SIPUT BABI lebih baik kamurang cari dia... ntah2 santapan dia sekarang pun SIPUT BABI juga... selamatkan lah dia... bertanggungjawablah kamurang... kamurang kan geng dia...

Maid aku ni pun buat kerja pun macam siput juga.... tapi sebagai majikan yang sepatutnya demand aku x la sampai la menggelarkan diri dia sebagai SIPUT. dia bagi makan anak2 aku on time cukuplah. cukup bulan dapat gaji jugakkk.... tapi orang yang gelar aku sebagai SIPUT termasuk geng2 dia sepatutnya bagi aku ganti rugi saman malu...kha kha kha... maruah diri aku tu di perkotak katik kan oleh Daya n D geng!!!!

wakaka wakaka.... untuk semua aku mintak maaf hujung rambut smpi hujung kaki... termasuklah aku mintak maaf dengan Daya n D geng!!!! sbb kongsi betapa kejamnya kamurang dengan aku dalam blog ni... aku manusia... bukan binatang oleh sebab aku manusia di hari yang mulia ni aku maafkan korang semua...

SELAMAT ARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN

Nurul-ExUSA2

1 comments:

Anonymous said...

mujur diorg panggil siput babi ja... klu diorg panggil mcm b2 gelar ko mcm mana??? hush! sadis!! hahaha