»

Friday, September 19, 2008

batch 99

Upper Sixers: "aku xde facts and figures nak sokong kenyataan aku. cuma aku agak2 je. kalau dibandingkan dengan batch2 yang lain aku rasa batch kita yang terbaik dari segi keputusan STPM dan jumlah kemasukan pelajar ke IPT.

gabungan dari guru-guru yang komited dan murid2 yang baik dan berwawasan (huhuhu..) sesungguhnya telah menghasilkan keputusan yang membanggakan.

aku ingat satu peristiwa, bila ada cadangan dari pihak sekolah untuk meletakkan beberapa nama member2 kita sebagai calon persendirian utk menjaga keputusan STPM, kita sama-sama bangkit menentang. tak pernah dibuat orang!. tapi atas nama setiakawan kita sama-sama bangun 'memberontak'!

akhirnya kawan2 kita tu buktikan yang dorang boleh berjaya. Pengetua tu pun kena pindah kan..kan..."

0 comments: