»

Friday, September 19, 2008

Minah USA2

Sblm 2 aku mau sangkal sikit pasal tulisan di bawah ni yang bernombor 3. huhuhu Bantahan yang arif.... aku tiada apa2 hubungan special dengan mana2 jejaka USA2 huhuhu.... mungkin orang nampak sj mcm merpati 2 sejoli tapi sebenarnya tidak... penipuan semata-mata.kedua...aku harap, satu hari nanti kita semua boleh berjumpa. masa 2 aku boleh bayangkan kita sudah ada 2 3 orang anak. mungkin juga anak2 sudah remaja... mungkin juga ada anak2 kita yang belajar di smk sandakan. huhu siapa tau.ketiga apa2 pun yang aku tuliskan di bawah ni harap tiada orang yang akan ambil hati. aku pun tidak ingat sangat geng2 usa2 ni. ni minah2 yg aku ingat ja.
1. Aku-kerja di ITSB sykt swasta yg mengeluarkan & mberi khidmat IT sebagai Asstn Manager. huhuhu.
2. kamisah-kawin dgn Abdullah abd rahman. senior masa di UKM. laki bini ni kerja di smk elopura sebagai guru. sudah ada 2 orang anak.
3.Sopiah-ni geng aku ni. kadang2 gaduh jugak dgn dia. Ex c amir lahaking. dia ni pun sudah kawin. last sekali jumpa dia ni masa dia gaduh dengan c amir depan station bas labuk sandakan. dia ni pun guru jugak. c amir 2 la mata dia ni mata bola keranjang huhu. terpaksa la kawan aku ni menongeng...cinta monyet la katakan.
4.rosdiana-ni geng masa dulu2. lepas dia ngajar di smk sandakan ngan aku sekali dia pura2 x kenal. dia ni geng ngn c ermi sekarang. belum kawin lagi. mungkin akan bkawin pada bila2 masa. ni girl pren c fadli senior kita.
5.ct jamilah-last sekali jumpa masa sama2 ambil KPLI. masih available lagi dia ni. aku lost kontek dia ni. yang aku dapat tau dia kerja di KL. huhuhu... dia kerja opis jugak
6.zulmadiah-ni after kita abis stpm dia dah kawin. mungkin sudah ada anak 2 3 orang. laki dia askar. last sekali jumpa masa dia nikah.
7.rita-ni aku tidak tau pi mana budak ni. yg aku tau dia bisnes di KK. huhu jadi bisneswomen dia ni.
8.haidah-tiada khabar berita, last sekali dia dah bertunang. mungkin dah kawin pun sekarang.
9.azean-ex ko ya haris huhuhu. x info. aku ingat lagi c haris buat presentation di depan, dia tak jadi sbb ex dia ada di belakan. terus malu2.huhuhu
10. inawati-dia ni pun dah kawin. last sekali jumpa dia ni masa di kfc batu 4. terjumpa la ngn lagi dia. fuyooo buleh tahan dia ni suami dia ala2 misai melentik gitu nampak dah berumur sikit. huhuhu jan marah ya inawati.
11. sapiah-pun tidak dapat dijejaki. dulu masa studi di ukm ada jugak dengar berita dia ni jadi reporter TV3.ntah betul tidak, kalau betul ok jugak. apa salahnya. memang kerja reporter 2 sesuai dengan dia. dia ni ex c faizal terra... ada juga gosip dia ni ngn c usman...betul ke?12.muliana-dulu dia belajar di melaka. pun los kontek dgn dia. dia ni couple dgn c suhaili.huhuhu... masa nak last2 belajar baru la dorang sibuk2 kapel...
13. sh. asmah-dia kerja kedai ehpon. dia ni pun dah kawin. eh bukan ke kita padan2 kan dia ni ngn c nasrullah. huhu
14. rubiah-ni minah garang ni. dia kerja di damansara sebagai marketing executive di RHB bank. dulu2 tak geng ngn kita. ntah apa sebabnya. ketua pengawas aspuri yang sangat ditakuti oleh budak2 junior. huhuhu
15.santi-penolong ketua kelas...dulu nampak sombong2 sikit. tapi sebenarnya tidak. tak kenal maka tak cinta. jadi guru di bangi. belajar di bangi. duduk di bangi. kawin orang bangi juga keee?
16.nasriah-kesian ngn dia ni application dia masuk U tercicir. x tau ape cerita dia ni.
17.ermi-jd cikgu di smk teknik. dah ada anak sorang.
18.kim hong-dah kawin jugak.dah ada anak. last sekali jumpa kat kfc batu4.ni ja yg aku ingat geng2 perempuan kelas usa2. yang aku x sebut nama dia minta maaf ya...cowy sangat x ingat la. kalau aku nampak muka aku ingat la.sambung kerja lagi

Nurul-ExUSA2

1 comments:

Anonymous said...

salam.tanye sikit...yang no. 4 tu...dia dah kahwin ke belum?TYVM...ada email dia x?please....