»

Friday, September 19, 2008

JaWaTaN KoSoNG

Upper Sixers: JaWaTaN KoSoNG: "untuk semua kawan2 yang masih lagi mencari2 kerja. atau pun korang ada kawan2 yang tengah carik kerja... tolong apply kat email ni nurul@idrisko.com.my
jawatan : Marketing Executive
kelulusan : minima Dip
Gaji : mengikut kelulusan ataupun pengalaman.
website : http://www.idrisko.com.my/
lawati website di atas sebelum menghadiri temudugaaa walaupun yg intebiu 2 aku. huhuhu
lagi 1, aku resign pada bulan 12. kepada sesiapa yang berminat untuk menggantikan tempat aku tolong emailkan resume korang sama macam di atas tue.
jawatan : administration and business operation asstn. manager
kelulusan : Bc. Degree (any field)
basic : 1800.00
tapi aply time bulan 11 la. jgn la aply awal2. nanti dorang tau aku nak berenti pulak. huhuhu
ok aku sambung kerja lagi...
Nurul-ExUSA2"

1 comments:

Anonymous said...

sayangnya ko berenti keja...