»

Thursday, September 25, 2008

'Kapel' stories..

mungkin kerana suasana dan hormon yang merangsang utk kita zaman tu utk berkapel. 'cinta suci?' i dun thnk so. tu pandangan peribadi aku n mngkin aku tak share the same sentiment dgn orang lain.

aku juga pernah berada dalam alam itu. orang kata cinta monyet, aku pun x tau kenapa. sebab perangai cam monyet ke time bercinta tu, bergayut je..masa tu takde handset lagi.kalau nak gayut pun public phone ler jadik mangsa, x privacy langsung.

kadang-kdang kena carik port utk date, masa tu takde duit lagi, jadi kena pandailah carik tempt yg free, mcm library, kantin (bley belanje sirap n karipap je), stesen bus ke, aku? aku atas bas..hahhah

itu sebahagian dari perjalanan utk mencari kedewasaan. mungkin ada yang bertemu tempat berhenti dan membina istana, ada juga yg terpaksa atau suka rela meneruskan perjalanan dan mencari tempat bermukin yang lain.

mungkin masa itu kita terlalu muda utk menafsir erti cinta, dan kita menterjemahkan cinta dalam maksud yang mudah. kalau kenang2 balik, lucu pun ada, malu pun ye..but its part of our sweet memories

bagi aku, aku tak tahu nak tafsirkan macam mana. maybe we just friend, a close friend, we share almost everythng..but not our love..

0 comments: