»

Sunday, September 28, 2008

AsRaMa Vs AsMaRa

apa lagi cerita beshhh yg aku mau kongsi dengan kamurang.... minta maaf para penonton, bapak bapak ibu ibu semua yang ada di sini.... oleh kerana yang mengendali dan mengontrol tis blog aku ngn c haris... maka kebanyakan ceretera berkisar dari sudut pandangan kami dan apa yang kami tau jakkk... kalau kamurang ada idea dan ceretera yang lebih gempak dan menarik... bg tau la kitorang yaaa...

x lama lg aku balik kg... banyak gambar2 kitorang ada dalam simpanan aku lagi. kalau aku boleh balik kg nt aku masuk kan gambar2 kitorang ya... sabarrrr... balik kg nt aku jd penganggur terhormat, jadi banyak masa aku luangkan di blog ni... kalau kamurang jumpa aku jan sombong yaaa mentang2 aku penganggurrr...

betul kata c haris 222 kebanyakan cintan2 di sekolah dulu adalah cinta monyettt. hanya beberapa ketul ja yang kekal... mcm si simin dengan c sumarnieee dah jadi pun mr dan mrs... huhuhu kongratulateee la sama kamurang berdua... aku pun x terlepas dari cerita cintan2 ni... bercintan sakan dengan budak junior(budak lower 6) siapa tau diam2 jak yaaa... tapi oleh kerana x mendapat restu maka dibiarkan saja la budak tuuu... kasian dia tawww... tapi itu kan cerita lama. jangan2 dia pun sdh ada rumah dan tangga. huhuhu

ingat lagi dating dengan budak 2 bawah pokok tepi longkang... dia datang asrama masa 2. aderrr pulak ust khalid (yg suara merdu sikit 2) siap dia tanya aku nurul buat apa tu? aku ngn malu2 x apa ust... huhuhu... kalau nak x ada duit nak belanja gilpren bawah pokok n tepi longkang pun jadikkk... huhuhu budak2 roomate yang lain bukan main xcited lagi kalau kitorang dating... ada yg siap iron baju aku lagi... dorang pulak yg lebih2 huhuhu kelakar...

ramai lagi yg kapel2 masa di asrama 2... asrama bukan lagi asrama tapi dah jadi asmara huhuhu..

oklah hero aku yang satu lagi dah bangun... 2 b kontinue

Nurul-ExUSA2

1 comments:

Anonymous said...

weih... kamurang punya blog bagus la... tambah2 pula dapat kumpul dgn kawan2 lama...meriah gitu.
blog kamurang aku kasi list dalam blog aku ek... tQ