»

Friday, October 31, 2008

YaNG PeNTiNG PuaS HaTi

Selamat pagi.... ari ni aku nak cerita. tau apa yg aku puas ati??? aku puas ati sangat2.... adik aku bagi sebijik penumbuk kat maid aku.

selama ni anak aku yang sulung tu telinga dia penuh dengan bekas2 cedera. luka tak sembuh lagi.... petang2 tu ada luka baru. aku balik dari kerja tengok kepala dah warna biru2. rumah x payah cakap la bersepah.... anak kadang2 makan kadang2 tak. ikut mood....

tapi aku tak pernah sekali pun jenitk ke, cubit ke, marah ke, apatah lagi tumbuk atau mendera maid aku tu.

tapi semalam aku puas ati sbb adik aku yg sorang ni bagi sebijik kat dia sbb anak aku yang umo baru setahun tu maid aku pi ketuk kepala. adik aku cakap dah banyak kali maid 2 ketuk kepala anak aku. maid aku nangis smlm.... aku diam je.

biar padan moka dia.... aku bagi gaji dia senang2 ketuk kepala anak aku. buat kerja pon tak lulus... suka2 je nak ketuk2 kepala!

yang penting aku puas ati... biar dia tau tidak semua orang layan dia mcm malaikat!!! PADAN MUKA KO TENG-TENG!!

NurulExUSA2

0 comments: