»

Tuesday, October 7, 2008

Once Open a Time....

Once Open a Time.... dalam bas... bas labuk. lepas bukak puasa & Exam Stp hbis... pi ramai2 bukak pose sama2 di bandar.

hujan lebat... baju sekolah 2 kuyupp habis. siapa yg x pakai baju dalam 2 faham2 je la.... aku mcm biasa time 2 alim2 kucing. pakai tudung labuh selamat sikit... babat pun kompom x nampak...

studen gurl ni semua sdh naik bas sdh ambil tempat duduk yg paling strategik dan selesa di bas biar pun basah kuyup...

budak2 lelaki pulak naik bas... sorang2 naik faizal naik... kashim naik... suhaili naik... hairil naik... Amir lahaking naikkkk.... "ui na jelek2 juga rupanya kamu ni kalau basah!!!" kurang asem betul mulut dia!!!! cewek dia c sop ada juga masa 2... kasian dia terasa pulak....

-NurulExUSA2-

2 comments:

gopenghagen said...

weii..aku terlupa la masa ni. ko citer baru aku igt balik. best gak masa tu ek, bole lepak kat padang lagi tggu ujan reda.

Anonymous said...

eh nurul.....aku d mana ms tue?napa kamu x ajak aku??????????marah nie..........dyan..