»

Wednesday, October 15, 2008

sandakan-kota kinabalu

siapa yg masih ingat MH apa kita naik sama2 masa fly pi semenanjung ari 2? siapa ada simpan tiket 2? aku ada juga... tp kena selongkar balik la harta karun aku di rumah 2.

ko kena ingat Ris... masa di apot sandakan... abg ipar aku cakap ko kena jaga aku... kha3.

aku x ingat sangat siapa dgn siapa yang fly sama2 dari sandakan-kk-klia ari tu... cuma ada beberapa nama. nama yg aku x sebut jan kecik ati ya... aku, rosdiana, santi, diana, mey, haris, sabturina, ct jamilah, simin, siapa lagi yaaa? tolong tambah ris.

masa sampai di KK ntah tidur rumah siapa la 2. tp yg aku ingat suku sakat c haris juga. semoga keluarga 2 dimurahkan rezeki & hidup aman bahagia... bersesak2 di rumah hamba Allah 2. tp yang penting tujuan sebenar menuntut ilmu.

masa ni ko ingat lagi ka santi? ko ni kan san... nampak di luar ja ko sombong betul... tapi sebenarnya ko baik hati... ada ka patut c Ros cakap dgn ko.."san, ko jangan tersisih pula kami ni memang mcm ni" masa 2 kan ko tidak geng dengan kami lagi. ehem ehem macam la ko ni sombong betul kan San? kan kan kah... 2 la orang cakap x kenal maka x cinta.

susah senang kita di UKM ada juga kita bantu membantu kan?

sampai KLIA... kita berpecah... siapa pi UKM, UM, UUM, USM ? tinggal la aku sorang di KLIA tunggu kakak aku yang jemput...

NurulExUSA2

1 comments:

Anonymous said...

hai nurul....best lah kenangan ni...aku yg dulu hanya knl g2 g2 jak dgn santi,jd geng karas plak di UKM...dgn haris...dialah bapa kita di UKM.aku ingat lg, ms mak rien meninggal dunia(al fatihah), haris lah org yg tlg klim itu ini, bg duit tiket.thanks so much,Ris.jasmu dikenang........semoga Allah mbalas semua kbaikan anda.