»

Tuesday, October 28, 2008

CeRitA sI AnaK KuBurAn

Salam semua warga x-Smk..ataupun yang masih di dlm SMK!..

Ndak taulah adakah lagi org kenal aku ni. Sebab aku budak baru dlm uppersixers 99.Mungkin segelintir jak manusia terpilih yang kenal aku..chehh perasannya anak pakcik Azman ni...

Aku baru masuk SMK tahun 99.6 atas sudah tu. Lower six aku dua bulan jak di SMK Muhibah. Masih budak2 lagi bah time tu, bersekolah pun mau cari geng yang betul2 geng.Aku minta pindah ke SMK sebab di SMK ada geng karas ku si Masnoni.Tapi dia di USA1.Di Muhibah dulu, nada satu orang pun yang aku kenal...lain betul aku rasa fenomena tu. Mengkali juga aku anak manja terbiasa dikelilingi oleh orang2 yang aku biasa jak.Lepas tu rasa ndak best sebab kembar aku pula ndak sambung sekolah lagi.Bayangkanlah bah...dari kecil dari Tadika, mesti ada sidekick ku di sebelah sampai form 5.Bila form 6 single mingle jak ni berjalan...macam ganjil betul aku rasa dan macam org bodoh berjalan sorang2...huhu

Sampai pacik ku yang garang mau mampus tu marah aku. "Dalam kubur pun kau satu orang jugak!"....aku ingat kata2nya tu sampai sekarang aku sudah independen boleh berjalan sorang2 walaupun limpas kuburan huhuhuhu......

To be continued aku mau bersiap mo pi sekolah...Salam..

Norazean Azman USA2.

0 comments: