»

Friday, November 28, 2008

TtttttttttaaaaaaaaaDDDDDDDaaaaa........

Assalamualaikum wbt,

hi san, hai ris, hai chi, hai yan, hai fei, dan hai hai hai.... lama menghilang ka? ehm tidak la ba juga lama sangat. aku masih di subang lagi. tidak lama lagi berhijrah la di kampung halaman ku yg tercenta tu.... flight ku 7hb 12 2008.

x tau lagi apa perancangan balik kg? buat masa ini yang jelas di depan mata... jadi tokeh kambing. itu pun laki punya bisnes la. aku duduk rumah ja. dikatakan lah satu hari nanti kawan2 semua terserempak atau ternampak aku tengah duduk tepi jalan menadah tangan.... diam2 saja la ya... tedada duit mo belanja kopi. tapi kalau satu ari nanti kawan2 semua nampak aku duduk2 di kadai kopi... tegur2 la aku. kompom aku belanja kopi o kurang manis. huhuhuhu

NurulExUSA2

2 comments:

gopenghagen said...

tahniahla nurul, berani utk kembali ke kmpung halaman dan menempuh cabaran dalam hidup.

mmglah apa2 perkara yg kita buat, pada mulanya nmpak sukar n susah, tpi insyaAllah kalau kita ikhlaskan niat utk kebaikan, utk keluarga n diri sendiri, kita akan tuai kejayaan.

menternak ni pekerjaan rasulullah. nabi musa juga seorg pnternak. ada hikmah di sebalik menternak. aku doakan kau berjaya mnjadi seorng pnternak yg berjaya.

kalau nanti aku dtg ziarah, blnja la kmbing panggang ek..

Anonymous said...

Welcome Home Nurul!!!







Chi
p/s:Nurul tiada gambar baru ?